Bądź zawsze na bieżąco
z Serwisem Zdrowie!

Zapisz się na nasze powiadomienia, a nie ominie Cię nic, co ważne i intrygujące w tematyce zdrowia.

Justyna Wojteczek
redaktor naczelna zdrowie.pap.pl

Do góry
08.12.2021 , 15:46 Aktualizacja: 16.12.2021, 15:56

Startuje inicjatywa #ThankYouScience (komunikat)

Chcesz podziękować nauce i naukowcom za ich wkład do poprawy swojego życia? Inicjatywa #ThankYouScience daje teraz taką możliwość! Podziel się w mediach społecznościowych podziękowaniami dla naukowców – dodaj przykład mówiący o tym w jaki sposób nauka zmienia twoje codzienne życie!

Fot. Materiały prasowe Bayer Fot. Materiały prasowe Bayer

Wpisy oznaczone hasztagiem #ThankYouScience wyrażą wdzięczność ludziom nauki za ich pasję odkrywania nieznanego, dociekliwość, wiarę w ludzkie możliwości i pełne odwagi wizje, prowadzące do przełomowych odkryć. Już po raz drugi do akcji zaprasza firma Bayer.

- Lepsza dbałość zdrowie i zrównoważone życie, większe poczucie bezpieczeństwa, ogromne możliwości, które przyniosła nam technologia – wszystko to zawdzięczamy nauce! Zrozumienie dla niej jest dziś szczególnie ważne, dlatego zachęcamy do wyrażania wdzięczności naukowcom – mówi Monika Lechowska-Wróbel, dyrektor działu komunikacji Bayer – Misją naszej firmy jest „Science for a better life”: z nauką jesteśmy ściśle związani od ponad 160 lat, więc ogromnie doceniamy jej wkład do poprawy świata – i chcemy inspirować innych. 

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy we własnym kanale lub np. odwiedzając profil popularno-naukowy Baylab na Facebooku (https://www.facebook.com/BaylabPolska/) użyć hasztagu #ThankYouScience i napisać za co dziękujemy nauce.

- Jak życie moje lub bliskich poprawiło się dzięki nauce? Co w ostatnim czasie było jej największym triumfem? Jakie osiągnięcia nas inspirują? Jakie ich efekty widzimy na co dzień? Czy mogę dziś żyć zdrowiej? Lepiej się odżywiać? Powodów do podziękowań jest naprawdę wiele - inicjatywa #ThankYouScience stwarza możliwość, by je wyrazić – zachęca Monika Lechowska-Wróbel. 

O firmie Bayer 
Firma Bayer to międzynarodowe przedsiębiorstwo, którego działalność skupia się przede wszystkim na obszarach nauk Life Science, jakimi są ochrona zdrowia i produkcja żywności. Jej produkty i usługi mają na celu przyniesienie korzyści ludziom poprzez wspieranie wysiłków zmierzających do przezwyciężenia głównych wyzwań związanych z rosnącą i starzejącą się populacją globalną. Jednocześnie Grupa dąży do poprawy rentowności i tworzenia kapitału poprzez innowacje i wzrost. Bayer przestrzega zasad zrównoważonego rozwoju, a marka Bayer oznacza zaufanie, niezawodność i jakość na całym świecie. W roku podatkowym 2019 Grupa zatrudniała około 104 000 osób, a wartość jej sprzedaży wyniosła 43,5 mld euro. Wydatki inwestycyjne wyniosły 2,9 mld euro, wydatki na badania i rozwój 5,3 mld euro. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.bayer.com. 

Kontakt:
Monika Lechowska–Wróbel, Head of Communication CEE, Bayer Sp. z o.o.
E–mail: monika.lechowska@bayer.com 

Biuro prasowe Bayer:
Aleksandra Stasiak, Omega Communication, tel. 602 115 401
E–mail: astasiak@communication.pl  

Oświadczenia dotyczące przyszłości

Niniejszy komunikat prasowy może zawierać oświadczenia dotyczące przyszłości oparte na bieżących założeniach i prognozach kierownictwa firmy Bayer. Istnieje wiele znanych oraz nieznanych rodzajów ryzyka, niewiadomych oraz innych czynników, które mogą prowadzić do znaczących różnic pomiędzy rzeczywiście osiągniętymi w przyszłości wynikami, sytuacją finansową firmy oraz tempem jej rozwoju a przedstawionymi w niniejszym dokumencie szacunkami. Czynniki te obejmują elementy omówione w publicznie dostępnych sprawozdaniach firmy Bayer, które są dostępne na stronie internetowej spółki pod adresem www.bayer.com. Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności za aktualizacje tych stwierdzeń dotyczących przyszłości ani za dostosowanie ich do przyszłych sytuacji lub zdarzeń.

Źródło komunikatu: biuro prasowe Bayer

Uwaga! Za materiał opublikowany jako "komunikat" w Serwisie Zdrowie odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło komunikatu”. Wszystkie materiały opublikowane w Serwisie Zdrowie mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Copyright

Wszelkie materiały PAP (w szczególności depesze, zdjęcia, grafiki, pliki video) zamieszczone w portalu "Serwis Zdrowie" chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych.

Id materiału: 2247

Najnowsze

 

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Co tydzień dostaniesz: najciekawsze artykuły, wywiady i filmy z Serwisu Zdrowie, a także zapowiedzi - materiałów na następny tydzień, konferencji i wydarzeń.

Postaw na wiedzę!

Regulamin

Ta strona korzysta z plików cookie. Sprawdź naszą politykę prywatności, żeby dowiedzieć się więcej.