-
Owoce, które obalają mit fruktozy
Materiał promocyjnyWokół owoców funkcjonuje kilka mitów. Wśród nich mit konieczności ograniczenia spożycia ze względu na fruktozę, przekonanie, że owoce tuczą, są niewskazane w cukrzycy i insulinooporności. Badania Kantar Polska obalają mit fruktozy. Wg. nich 73% Polaków wie, że warzywa i owoce pomagają utrzymać poziom cukru we krwi i potrafią wymienić gatunki, które należ jeść częściej by dbać o poziom glikemii. Wśród owoców o najlepszej percepcji dominują jabłka oraz gatunki jagodowe. Wśród warzyw czosnek, kapusta i papryka. Poznaliśmy je dzięki badaniom zleconym przez Core Team - forum współpracy polskich producentów.
NAJNOWSZE
-
Oglądanie transmisji sportowych na żywo poprawia samopoczucie
Uczestnictwo w wydarzeniach sportowych na żywo poprawia poziom dobrostanu i zmniejsza poczucie samotności – udowodnili naukowcy z Wydziału Psychologii i Nauk Sportowych Anglia Ruskin University (ARU).
-
Badania kliniczne to szansa na przełom w terapiach. Biorą w nim udział też polscy klinicyści
-
Braki leków to wskaźnik niewydolności systemu opieki zdrowotnej
-
Autoimmunizacja - sygnały alarmowe
-
Bezpieczeństwo lekowe rodzi się na uczelniach