-
Deepfake medyczny to poważne zagrożenie dla zdrowia
Deepfake medyczny zagraża pacjentom, bo niektórzy z nich mogą zaprzestać leczenia. To wykorzystywanie naiwności i żerowanie na krzywdzie ludzkiej. Na razie niestety to walka z wiatrakami. Potrzeba systemowych rozwiązań – podkreśla okulista prof. Jerzy Szaflik, którego wizerunek wykorzystano w mediach społecznościowych w fałszywych reklamach do promocji preparatu rzekomo przywracającego wzrok.
-
Eksperci i naukowcy na rzecz kampanii „Zdrowie w zasięgu”
Materiał promocyjnyRusza ogólnopolska kampania „Zdrowie w Zasięgu”, mająca na celu promowanie osiągnięć i potencjału nowoczesnej medycyny, wynikających z rozwoju telekomunikacji, zwłaszcza usług mobilnych. Kampania organizowana jest przez bloga „Na fali nauki” (www.nafalinauki.pl) przy współpracy ekspertów i naukowców.
NAJNOWSZE
-
Dziesiątka dla serca
Co zrobić, by Polacy nie zapadali na choroby serca i naczyń? Zapobiegać, edukować i to nowocześnie – nie tylko kadry, ale też społeczeństwo, współdziałać z każdym ogniwem opieki zdrowotnej. W centrum działań musi być pacjent, który ma mieć realny wpływ na tworzone rekomendacje i rozwiązania systemowe – wynika ze strategicznego programu Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego pt. „10 dla polskiej kardiologii”.
-
Klinicyści UCK WUM: gdzie nowoczesna technologia spotyka się z człowiekiem
-
Chat to nie psycholog
-
Psychiatra: dobre samopoczucie to jeden z kluczowych czynników w walce z chorobą nowotworową
-
Ocena efektów promocji zdrowia personelu
Materiał partnerski