Materiał promocyjny

Enel-med: inwestycja w jakość się opłaca

Centrum medyczne enel-med już po raz dziewiąty zostało uhonorowane prestiżowym tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi w kategorii „Przychodnie lekarskie”. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie opinii samych konsumentów, którzy oceniają jakość obsługi i satysfakcję z usług.

zdj.enelmed
zdj.enelmed

Centrum medyczne enel-med konsekwentnie realizuje strategię opartą na jakości. Stawia na butikowe i dobrze zlokalizowane placówki, np. Widok Towers w Warszawie czy Infinity we Wrocławiu, wykwalifikowany personel i najnowsze technologie. Fundamentem są również inwestycje. Na początku tego roku spółka podpisała umowę z Siemens Healthcare o wartości aż 31 mln zł na zakup rezonansów magnetycznych i aparatów RTG wspieranych sztuczną inteligencją. Dodatkowo, w maju br. enel-med uruchomił w swoim warszawskim szpitalu Centrum Referencyjne Rayner, gdzie pacjenci mogą korzystać z refundowanych przez NFZ soczewek premium w ramach operacji zaćmy. Warto zaznaczyć, że olbrzymie znaczenie, w szczególności dla młodych pacjentów, mają rozwiązania mobilne. Z aplikacji enel-med korzysta niemal pół miliona pacjentów, którzy w ten sposób m.in. rezerwują i odwołują wizyty lub sprawdzają wyniki badań.

Podejście, w ramach którego jakość jest nie tylko deklaracją, ale realnym doświadczeniem, widać w wynikach badania satysfakcji. Polska sieć medyczna uzyskała wysoki wynik NPS (Net Promoter Score), mierzący skłonność pacjentów do polecenia usług innym - na poziomie aż 90 pkt. Znajduje to także odzwierciedlenie w zewnętrznych wyróżnieniach. Centrum medyczne enel-med już po raz dziewiąty zostało docenione tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi - nagrody przyznawanej przez konsumentów markom, które najlepiej odpowiadają na potrzeby i oczekiwania klientów.

Polski Program Jakości Obsługi już od 18 lat monitoruje poziom zadowolenia Polaków. Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi przyznawany jest firmom na podstawie ogólnopolskiego badania satysfakcji klientów - opinii pojawiających się na portalu jakoscobslugi.pl. To sprawia, że przyznawane tytuły są odzwierciedleniem realnych doświadczeń konsumentów. Wyróżnienia otrzymują organizacje, które zdobywają najwyższe oceny w zakresie jakości kontaktu z klientem, profesjonalizmu i zaufania. 

– To wyróżnienie ma dla nas szczególną wartość, bo pochodzi bezpośrednio od naszych pacjentów. Jako największa polska firma medyczna oferująca kompleksowe usługi zdrowotne, każdego dnia obsługujemy tysiące pacjentów w całym kraju. Ich satysfakcja to dla nas nie tylko powód do dumy, ale przede wszystkim potwierdzenie, że nasza strategia – oparta na jakości, innowacyjności i trosce – działa. Ta nagroda to wyraz zaufania, na które pracuje cały zespół enel-med. To on tworzy miejsce, w którym pacjent jest naprawdę w centrum uwagi. I właśnie to chcemy stale rozwijać, bo jakość obsługi to nie jednorazowy wysiłek, ale nasza codzienna odpowiedzialność – mówi Ewa Łukaszewska-Bogusz, kierowniczka ds. jakości obsługi w enel-med.

Centrum medyczne enel-med od ponad trzech dekad rozwija swoją sieć placówek w całej Polsce, koncentrując się na tworzeniu butikowych oddziałów, inwestycjach w nowoczesny sprzęt diagnostyczny oraz budowaniu relacji opartych na wiedzy, empatii i doświadczeniu personelu medycznego. Dziś enel-med to 35 oddziałów, 24 przychodnie stomatologiczne, 5 oddziałów zlokalizowanych w dużych firmach, 3 kliniki medycyny i stomatologii estetycznej, 3 kliniki ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej, ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny dla seniorów oraz szpital w Warszawie, w którym wykonywane są zabiegi z zakresu ortopedii, chirurgii ogólnej, urologii i okulistyki. enel-med to również ponad 1600 placówek partnerskich w całym kraju w ramach systemu opieki abonamentowej dla firm.

Za jakość świadczonych usług odpowiadają przede wszystkim ludzie – personel medyczny, pracownicy recepcji i Call Center oraz zespołów administracyjnych w oddziałach i centrali - wszyscy, którzy codziennie współtworzą markę enel-med. To dzięki ich zaangażowaniu firma może stale rozwijać się, odpowiadać na potrzeby pacjentów i zdobywać ich zaufanie.

 

NAJNOWSZE

  • AdobeStock/Serhii

    Można utonąć nawet doskonale pływając

    Mimo corocznych akcji edukacyjnych w każde wakacje słyszymy o utonięciach dzieci i nastolatków. Jeszcze nie otrząsnęliśmy się po śmierci 15-letniego harcerza, który zdobywał odznakę, przepływając w nocy jezioro, a już ratownicy poszukiwali 16-latka, którego porwała fala na Bałtyku. Choć wakacje dopiero na półmetku, jak informuje policja, utonęło już 60 osób, w tym siedmioro dzieci.

  • Piersi a sport

  • Rusza IX Onkotour

  • Odra latem? Niestety – to się zdarza

  • Co zrobić, by komary omijały cię szerokim łukiem

  • Adobe Stock

    Uczymy się spowalniać cukrzycę typu 1

    Badania przesiewowe w kierunku cukrzycy typu 1 to szansa na spowolnienie rozwoju choroby i uniknięcie ciężkich powikłań. Dlatego powinny stać się standardem, tym bardziej, że ryzyko zachorowania w populacji jest spore – wyjaśniają autorzy badania z Kliniki Pediatrii, Endokrynologii, Diabetologii z Oddziałami Kardiologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.

  • Wirusowe zapalenie wątroby – czas nas goni

  • Planujesz wyjazd do kraju występowania cholery? Zaszczep się

Serwisy ogólnodostępne PAP