-
Trendy na TikToku: szkodliwe, a nawet niebezpieczne
Obserwujemy dziś 10 tys. dzieci w wieku od 10 do 18 lat, które publikują niepokojące i niebezpieczne treści w aplikacji TikTok. Ich wspólne motto to „nie radzę sobie z życiem". Dzielą się smutkiem, żalem, treściami autoagresywnymi czy suicydalnymi. Gdy sytuacja jest krytyczna (np. dziecko siedzi na moście lub na torach), zawiadamiamy odpowiednie organy – mówi Kinga Szostko, twórczyni portalu bezpiecznedziecko.org, w którym edukuje rodziców przed zagrożeniami czyhającymi na najmłodszych w sieci.
7 minut czytania
NAJNOWSZE
-
Badanie: większość Polaków za zakazem reklam alkoholu
Piwo to najczęstszy wybór młodzieży sięgającej po alkohol po raz pierwszy. Nie można w tym kontekście nie wspomnieć o oddziaływaniu reklam, nawet jeśli na ekranie lub billboardzie pojawia się etykieta „zero procent”. Dlatego Fundacja GrowSpace rusza z kampanią antyalkoholową „Zero procent prawdy”. Zlecony przez nią sondaż potwierdza słuszność tej decyzji.
-
Badania kliniczne szansą chorych na raka dzieci
-
Ćwicz dla siebie i dziecka
-
Leczenie arytmii z mapowaniem serca w 3D
-
Leczenie nadciśnienia zaraz po diagnozie daje większe szanse na zdrowie