Bądź zawsze na bieżąco
z Serwisem Zdrowie!

Zapisz się na nasze powiadomienia, a nie ominie Cię nic, co ważne i intrygujące w tematyce zdrowia.

Justyna Wojteczek
redaktor naczelna zdrowie.pap.pl

Do góry
09.09.2024 , 09:42 Aktualizacja: 09.09.2024, 09:46
Materiał promocyjny

Ruszyła kampania przeciw stygmatyzacji osób z chorobami mózgu

Choroby mózgu, takie jak depresja, schizofrenia i padaczka, dotykają coraz większej grupy osób w Polsce i na świecie. Według organizacji wspierających osoby dotknięte tymi chorobami, wciąż funkcjonuje wiele mitów i uprzedzeń do chorych.

Efektem uprzedzeń jest stygmatyzacja osób dotkniętych chorobami mózgu, która często prowadzi do pogorszenia ich stanu, przyczyniając się do izolacji i wykluczania z życia zawodowego a także społecznego. Odpowiedzią na ten problem jest kampania społeczna „Wyprostuj Spojrzenie” zainicjowana i uruchomiona przez dwie fundacje: „Nie Widać Po Mnie”, która działa na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz „EPI-BOHATER”, wspierająca chorych na padaczkę. Mecenasem kampanii jest Angelini Pharma Polska.

 

Źródło informacji: PAP MediaRoom
 

Copyright

Za materiały sponsorowane opublikowane w Serwisie Zdrowie odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem Serwis Zdrowie PAP lub PAP MediaRoom są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.
Id materiału: 4137

Najnowsze

 

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Co tydzień dostaniesz: najciekawsze artykuły, wywiady i filmy z Serwisu Zdrowie, a także zapowiedzi - materiałów na następny tydzień, konferencji i wydarzeń.

Postaw na wiedzę!

Regulamin

Ta strona korzysta z plików cookie. Sprawdź naszą politykę prywatności, żeby dowiedzieć się więcej.