-
„Żywioły kobiet” - 14. edycja Kalendarza Artystycznego Gedeon Richter Polska
Materiał promocyjnyGedeon Richter Polska rozpoczyna nowy rok od niezwykłego projektu i z dumą prezentuje kolejną odsłonę Kalendarza Artystycznego [1]. Już po raz 14. marka połączyła siły z grafikiem Andrzejem Pągowskim, by stworzyć limitowane wydawnictwo, tradycyjnie już poświęcone kobietom. Na dwunastu kartach kalendarza znalazły się dzieła sztuki stworzone przez artystów. Tym razem ich zadaniem było przedstawienie kobiecych wcieleń w roli żywiołów.
4 minuty czytania -
Kobiety dla kobiet. Co myślą artystki o pracy nad „Kalendarzem Artystycznym”?
Materiał promocyjnyMarka Gedeon Richter Polska ponownie połączyła siły z Andrzejem Pągowskim, tworząc kolejną edycję „Kalendarza Artystycznego”. W tym roku słynny grafik do współpracy zaprosił dwie artystki: Joannę Szumską i Renatę Magdę, które wspólnie z nim stworzyły portrety kobiet, w roli czterech żywiołów. Efektem jest zachwycający zbiór unikalnych dzieł sztuki.
4 minuty czytania -
Apel o poprawę opieki nad pacjentkami z mięśniakami macicy
13 organizacji pacjentów podpisało się pod wspólnym apelem do minister zdrowia Katarzyny Sójki o nowelizację schematu leczenia refundowanego mięśniaków macicy. Sygnatariusze pisma wnioskują m.in. o podjęcie działań na rzecz rozszerzenia dostępu do metod leczenia objawów mięśniaków macicy o skuteczną i bezpieczną farmakoterapię. Inicjatorem i koordynatorem apelu jest Stowarzyszenie Kobiet z Problemami Onkologiczno-Ginekologicznymi Magnolia.
3 minuty czytania -
Mięśniaki w macicy trzeba często kontrolować
Co czwarta, piąta kobieta ma mięśniaki, czyli niezłośliwe guzy macicy. Ok. 20 proc. nie wie o tym, bo nie ma niepokojących objawów. Warto regularnie robić badanie USG, by sprawdzić czy mamy mięśniaki, a jeśli są, to sprawdzać, czy nie rosną.
7 minut czytania
NAJNOWSZE
-
Badanie: większość Polaków za zakazem reklam alkoholu
Piwo to najczęstszy wybór młodzieży sięgającej po alkohol po raz pierwszy. Nie można w tym kontekście nie wspomnieć o oddziaływaniu reklam, nawet jeśli na ekranie lub billboardzie pojawia się etykieta „zero procent”. Dlatego Fundacja GrowSpace rusza z kampanią antyalkoholową „Zero procent prawdy”. Zlecony przez nią sondaż potwierdza słuszność tej decyzji.
-
Badania kliniczne szansą chorych na raka dzieci
-
Ćwicz dla siebie i dziecka
-
Leczenie arytmii z mapowaniem serca w 3D
-
Leczenie nadciśnienia zaraz po diagnozie daje większe szanse na zdrowie