Kampania Społeczna „Lęki Polaków”
Rosnące problemy zaburzeń lękowych i depresyjnych – utrudniony dostęp do specjalistów: wszystkie te tematy poruszy kampania „Lęki Polaków” której sponsorami są TZF Polfa i Teatr 6 Piętro.
Kampanię zainauguruje debata ekspertów już 21 czerwca br.
– Obecna sytuacja: światowa i społeczna powoduje, że coraz więcej osób dotykają zaburzenia lękowe i depresyjne. Dostęp do służby zdrowia – prywatnej oraz publicznej jest często utrudniony z powodu dużej liczby pacjentów. W ramach kampanii „Lęki Polaków” chcemy zwrócić uwagę między innymi na te rzeczy i zaproponować konkretne rozwiązania – powiedział Mariusz Borkowski, Dyrektor Działu Marketingu i Public Relations.
Kampanię zainauguruje debata:
- prof. dr hab. n. med. i n. o zdr. MAREK KRZYSTANEK - psychiatry
- dr n. med. MARIOLA KOSOWICZ - psycholog klinicznej, psychoterapeuty
- dr n. med. PIOTR WIERZBIŃSKI – psychiatry
Sponsorami Kampanii są TZF Polfa i Teatr 6 Piętro. W ramach kampanii przewidziano kolejne debaty jak również szereg publikacji w Internecie oraz w prasie. Kampania potrwa do 29 sierpnia br.
Kampania skupia się na pokazaniu rozwiązań. Lekkie stany depresyjne i lękowe nie powodują trwałe dezorganizacji życia, zaniedbywania codziennych obowiązków oraz zaburzenia relacji międzyludzkich, jak dzieje się to w przypadku dojrzałej depresji. Są też stosunkowo łatwo odwracalne – zły nastrój znika pod wpływem pozytywnych bodźców, odpowiedniej terapii, leczenia.
Kampania stara się odpowiadać na pytania, kiedy problem jest już na tyle duży, że należy szukać pomocy specjalistycznej. Celem jest pokazanie jak można w możliwie najszybszy sposób odnaleźć profesjonalną pomoc.
Więcej szczegółów znajdzie się na stronie – www.nerwicepolakow.pl
Uwaga! Za materiał opublikowany jako "informacja prasowa" w Serwisie Zdrowie odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jej nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji prasowej”. Wszystkie materiały opublikowane w Serwisie Zdrowie mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.