Medicover kontynuuje inwestycje w ofertę sportową i rozwija markę Medicover Sport (komunikat)
Medicover od kilku lat intensywnie rozwija strategię holistycznego podejścia do zdrowia, łącząc medycynę i sport. Firma otwiera kolejne kluby sportowe i rozwija ofertę z zakresu profilaktyki zdrowotnej.
Inwestycje w kluby sportowe i rozszerzenie oferty o nowe usługi to główne elementy strategii, która zakłada budowanie mocnej pozycji Medicover w obszarze sportu. Firma od kilku lat intensywnie rozwija się w kierunku zintegrowanej medycyny i stawia na holistyczne podejście do zdrowia. Obecnie Medicover, oprócz świadczenia kompleksowych usług zdrowotnych, stawia na zintegrowaną opiekę zdrowotną.
– Podążamy za definicją Światowej Organizacji Zdrowia, zgodnie z którą zdrowy tryb życia, to „stan całkowitego dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego i społecznego”. W związku z tym nasze leczenie polega na przywróceniu równowagi w całym organizmie człowieka, a nie tylko na leczeniu konkretnego obszaru – mówi Artur Białkowski, dyrektor zarządzający ds. usług biznesowych, członek zarządu Medicover sp. z o. o.
Szeroka oferta – nie tylko treningi
Aktywność fizyczna jest jednym z ważniejszych elementów pojęcia „zdrowy tryb życia”, dlatego oferta Medicover Sport jest coraz chętniej wybieranym benefitem pracowniczym. Klienci mogą korzystać z pakietów sportowych, medyczno-sportowych i pakietów online. Oferta jest zróżnicowana i dostosowana do indywidualnych preferencji.
Pakiety sportowe pozwalają wybrać rodzaj i częstotliwość zajęć sportowych lub rekreacyjnych oraz realizować ten plan w dowolnym z 4,5 tys. obiektów partnerskich Medicover Sport w Polsce. W przypadku pakietu medyczno-sportowego użytkownicy otrzymują także stały dostęp do opieki medycznej. Z kolei pakiety online umożliwiają konsultacje ze specjalistami wielu dziedzin, dają dostęp do treningów online oraz oferują merytoryczne wsparcie bez wychodzenia z domu.
Inwestycje w ofertę sportową i rozwój marki Medicover Sport
Pierwszą kluczową inwestycją na drodze rozwoju firmy było przejęcie operatora pakietów sportowych OK System. Dodatkowo Medicover nieustannie rozwija swoją działalność dzięki kolejnym akwizycjom wybranych sieci klubów fitness. Obecnie Medicover Polska jest właścicielem 20 klubów Fitness World oraz 3 klubów Holmes Place w Polsce, które pozyskaliśmy w wyniku akwizycji. Dodatkowo, w ramach współpracy prowadzimy 10 klubów Calypso na zasadach franczyzy, a do końca wakacji planujemy łącznie 12 klubów.
Pomogło to zbudować szeroką ofertę. W najbliższym czasie firma planuje jej dalszy rozwój i poszerzenie dostępu do usług z zakresu zdrowia i wellbeing.
Sport w dobie pandemii
– Wraz z ponownym otwarciem klubów sportowych przywróciliśmy pełen zakres funkcjonowania Medicover Sport. Nasza wykwalifikowana kadra wspiera klientów w wyborze rodzaju zajęć oraz ich intensywności. Zdajemy sobie sprawę z tego, że z naszych usług korzystają również osoby, które przeszły COVID-19 oraz po dłuższej przerwie od aktywności fizycznej. Nasi doświadczeni trenerzy i trenerki fitness zostali specjalnie przeszkoleni w tym kierunku. Jesteśmy otwarci i gotowi do przyjęcia klientów naszych siłowni. Sport to zdrowie, pragniemy jednak podkreślić, że w razie jakichkolwiek wątpliwości, przed rozpoczęciem ćwiczeń, warto skonsultować się z lekarzem – wyjaśnia Artur Białkowski.
Dziś Medicover Sport oferuje dostęp do 4,5 tys. placówek partnerskich – obejmuje to kluby sportowe, siłownie, baseny i ośrodki przystosowane do trenowania wielu dyscyplin sportu i organizacji zajęć, np. z jogi czy zumby. Klienci mogą zapoznać się z aktualną listą placówek za pomocą wyszukiwarki dostępnej na stronie: medicoversport.pl.
Nadawca: Medicover
UWAGA! Za materiał opublikowany w Serwisie Zdrowie jako "komunikat" odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy Prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „nadawca komunikatu”. Wszystkie materiały opublikowane w Serwisie Zdrowie mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.